
День та час зідзвона попередньо обираємо з вами
Тільки ваш заклад. В будь-який момент можна задати запитання, уточнити, попросити повторити
Насичена програма. Тільки те, що стосується справи і коротко
Залиште ваші контакти
Адміністратори та керуючі рестораном та кафе, hr-менеджери, спеціалісти з навчання персоналу.
Закриті зідзвони тільки для вашої компанії. До 4 осіб в групі.
ПРОГРАМА КУРСУ
Сервіс в закладі – 1 зідзвон:
- Аспекти сервісу: емоційний та технічний
- Очікування гостя: як їх перевершити
- Що має знати офіціант
- Як допомогти офіціанту вивчити меню
Обслуговування та продажі – 2 зідзвони:
- Як подавати інформацію та розставляти акценти в тренінгу для офиціантів
- Этапи та кроки обслуговування
- Продажі в ресторані: як пропонувати та не бути нав’язливим
- Техніки продажів в ресторані
- Расстановка приоритетів, робота під час “запари”
- Вирішення конфліктних ситуацій
Система керування сервісом – 1 зідзвон:
- Стандарти обслуговування
- Навчання офіціантів: формати та види навчання
- Мотивація: інструменти для збільшення продажів
- Інструменти контролю знань та виконання стандартів
МАТЕРІАЛИ:
- Робочий зошит для офіціанта
- Стандарти обслуговування для офіціантів
- Робочий зошит для менеджера
- Презентація для проведення тренінгу
- Тест для перевірки знань офіціантів
- Чек-лісти перевірки офіціантів
- Чек-лісти для таємних покупців та гостьової оцінки
- Сертифікат про проходження курсу
* Всі матеріали в електронному вигляді в форматах google docs та pdf
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:
Готовий для проведення тренінг
Тренінг по сервісу та продажам для офіціантів з необхідними матеріалами
Стандарти обслуговування
Чітке розуміння навіщо потрібен кожний етап обслуговування, вміння пояснити це офіціантам
Система сервісу
Цілісне розуміння системи сервісу та інструменти для її побудови
ВАРТІСТЬ КУРСУ: 260$
Можна сплатити 2 частинами: 50$ перед першою зустріччю. Решту перед другою зустріччю. Після першої зустрічі ви отримаєте доступ до першого матеріалу зі списку.
ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ ТРЕНІНГУ PDF
натисніть щоб завантажити
Залиште ваші контакти

ВЕДУЧІЙ:
Максим Пилаєв – консультант, спеціаліст в галузі сервісу та навчання персоналу, психолог. Займається тренерською та консультаційною діяльністю з 2006 року.
Налагодженням системи сервісу в ресторанах та навчанням офіціантів займається з 2012 року (у громадському харчуванні є досвід роботи кухарем, офіціантом, менеджером з сервісу, hr-директором).