Як навчати офіціантів: онлайн-курс для менеджерів

4 зідзвони по 60 хв

День та час зідзвона попередньо обираємо з вами

Закриті зідзвони

Тільки ваш заклад. В будь-який момент можна задати запитання, уточнити, попросити повторити

Без води

Насичена програма.
Тільки те, що стосується справи і коротко

Аудиторія

Адміністратори та керуючі рестораном та кафе, hr-менеджери, спеціалісти з навчання персоналу.

Закриті зідзвони тільки для вашої компанії. До 4 осіб в групі.

ПРОГРАМА КУРСУ

Сервіс в закладі – 1 зідзвон:

  • Аспекти сервісу: емоційний та технічний
  • Очікування гостя: як їх перевершити
  • Що має знати офіціант
  • Як допомогти офіціанту вивчити меню

Обслуговування та продажі 2 зідзвони:

  • Як подавати інформацію та розставляти акценти в тренінгу для офиціантів
  • Этапи та кроки обслуговування
  • Продажі в ресторані: як пропонувати та не бути нав’язливим
  • Техніки продажів в ресторані
  • Расстановка приоритетів, робота під час “запари”
  • Вирішення конфліктних ситуацій

Система керування сервісом 1 зідзвон:

  • Стандарти обслуговування
  • Навчання офіціантів: формати та види навчання
  • Мотивація: інструменти для збільшення продажів
  • Інструменти контролю знань та виконання стандартів

МАТЕРІАЛИ:

  • Робочий зошит для офіціанта
  • Стандарти обслуговування для офіціантів
  • Робочий зошит для менеджера
  • Презентація для проведення тренінгу
  • Тест для перевірки знань офіціантів
  • Чек-лісти перевірки офіціантів
  • Чек-лісти для таємних покупців та гостьової оцінки
  • Сертифікат про проходження курсу

* Всі матеріали в електронному вигляді в форматах google docs та pdf

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:

Готовий для проведення тренінг

Тренінг по сервісу та продажам для офіціантів з необхідними матеріалами

Стандарти обслуговування

Чітке розуміння навіщо потрібен кожний етап обслуговування, вміння пояснити це офіціантам

Система сервісу

Цілісне розуміння системи сервісу та інструменти для її побудови

ВАРТІСТЬ КУРСУ: 260$

Можна сплатити 2 частинами: 50$ перед першою зустріччю. Решту перед другою зустріччю. Після першої зустрічі ви отримаєте доступ до першого матеріалу зі списку.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ ТРЕНІНГУ PDF

натисніть щоб завантажити

ВЕДУЧІЙ:

Максим Пилаєв – консультант, спеціаліст в галузі сервісу та навчання персоналу, психолог. Займається тренерською та консультаційною діяльністю з 2006 року.

Налагодженням системи сервісу в ресторанах та навчанням офіціантів займається з 2012 року (у громадському харчуванні є досвід роботи кухарем, офіціантом, менеджером з сервісу, hr-директором).